На початку засідання заступник начальника ОВА поінформував учасників про реалізацію пріоритетного проєкту в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» — «Ветеран 360: Екосистема ветеранських послуг».
«Проєкт спрямований на збереження та відновлення ментального здоров’я ветеранів і ветеранок, а також сприятиме їхній успішній реінтеграції в суспільство. Йдеться про покращення якості життя, відновлення соціальних зв’язків і зміцнення добробуту шляхом впровадження спеціалізованих програм підтримки, реалізації психосоціальних ініціатив та створення ефективної системи ветеранських послуг», — зазначив заступник начальника ОВА.
Крім того, розглядалося питання втілення програми «Власний дім», спрямованої на покращення житлових умов для населення.
Однією з важливих тем стало обговорення оновлення соціальної інфраструктури, зокрема закладів охорони здоров’я.
Директорка Департаменту соціальної та молодіжної політики ОВА Світлана Ярмоленко поінформувала присутніх про впровадження в області пріоритетних видів соціальних послуг, таких як:
- денний догляд для дітей з інвалідністю, осіб з інвалідністю та осіб похилого віку;
- підтримане проживання;
- паліативний догляд для осіб з інвалідністю та людей літнього віку.
Зокрема, керівник Відокремленого підрозділу ГО «Справа Кольпінга в Україні» — «Родина Кольпінга м. Вінниця» Олеся Самойленко акцентувала увагу на важливості та пріоритетності впровадження послуги підтриманого проживання.
Учасники наради також ознайомилися з досвідом Томашпільської громади щодо надання послуги підтриманого проживання, а також участі у експериментальному проєкті Міністерства соціальної політики з організації надання внутрішньо переміщеним особам похилого віку та особам з інвалідністю соціальних послуг — стаціонарного догляду та підтриманого проживання за принципом «гроші ходять за людиною», що передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2024 року № 888.
У підсумку засідання учасникам були надані відповідні доручення та окреслено подальші кроки для впровадження обговорених ініціатив.